از نجف آباد تا آمریکای جهانخوار

خاطرات تجربه و زندگی جدید در آمریکا

از نجف آباد تا آمریکای جهانخوار

خاطرات تجربه و زندگی جدید در آمریکا

همه روزتان نوروز باد

جا داره از این فرصت استفاده کنم و خدمت فرد فرد شما دوستان عزیزی که همچنان همراهم هستید، سال نو را فرخنده و تبریک عرض کنم. آرزو دارم بهترین ها نصیب مردمم وشما و وطنم و همه ی جهانیان باد. هر روزتان نوروزنوروزتان پیروز. موفق و پیروز باشید … درود و دو صد بدرود … ارادتمند حمید


نظرات 34 + ارسال نظر
مهاجر پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:13 ب.ظ http://maybcanada.bloger.com

نوروزتان پیروز

مهاجر گرامی

قبل از هرچیزی خدمت شما خوشامد عرض می کنم و امیدوارم در این مکان به شما خوش گذشته باشه. تشکر خاص دارم از اینکه ردی از اسم و نظرتون رو بعنوان زینت این سراچه ثبت کردید. گفتنیه که پیام خصوصی شما رو در مورد «هزینه ی تحصیل در دانشگاههای آمریکا» داشتم ولی متاسفانه در این زمینه اطلاعات کافی ندارم. چشم!! ایشاالله اگه فرصت و شرایطتش جور شد در این زمینه هم خواهم نوشت ولی اگر بشود.

سال نو بر شما و خانواده ی محترمتون مبارک باد ... موفق و پیروز باشید
درود و دو صد بدرود ... ارادتمند حمید

مجید پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:22 ب.ظ http://diarenoon.ir

سلام به اقا حمید عزیز...

من هم به شخصه برای شما و خانواده و در کل برای همه کسانی که نوروز رو میشناسن و جشن میگیرن آرزوی شادی..موفقیت دارم

همیشه شاد بمونید..(دعا هم کنید امسالو کسی نامگزاری نکنه..دو سال پیش که پوستمون کنده شد )

به به آق مجید دیارنونی عزیز

بنده هم به سهم خودم برای شما و خانواده ی محترم و قاره ی «نجبباد» و مردم دنیا، بهترین ها رو می خوام و ایشاالله که به آرزوتون برسید.

موفق و پیروز باشید ... درود و دو صد بدرود
ارادتمند حمید

یوسف پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ب.ظ http://y0usef.blogfa.com/

درود بر کسانی که از پاکیشان دوستی آغاز میشود از صداقتشان دوستی ادامه میابد و از وفایشان دوستی پایانی ندارد.
درود به حمید بزرگوار

زرتشت بیا که با تو امید آید/شب نیز صدای پای خورشید آید
تاریخ اگر دوباره تکرار شود/ عالم به تواف تخت جمشید آید

آغاز سال ۷۰۳۴ میترایی آرایی ۳۷۵۰ زرتشتی و ۲۵۷۱ شاهنشاهی و ۱۳۹۱ خورشیدی پیشاپیش به شما و خانواده محتروتان گرامی باد.
من هم سال نو رو پبه شما و خانواده محترمتون تبریک میگم. سالی سرشار از سلامتی و شادابی و موفقیت برای شما و مردم عزیز آرزو دارم

به امید سالی که همه انسانها با هم دوست باشن.

یوسف جان

چقدررر این نظرنوشته تون صمیمی و دلچسب بود و بذار اعتراف کنم که از روی بخشی از اون تقلب کردم و به عنوان تبریک سال نو، برای همه ارسال کردم ... حلال کنیا

موفق و پیروز باشید .... درود و دو صد بدرود
ارادتمند حمید

کاکتوس صورتی جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 ق.ظ http://kaktoos-name.blogfa.com/

سلام آقا حمید
احوالتون که خوب هست
عید شما هم پیشاپیش مبارک
امیدوارم سال خوبی رو همراه با خانواده اتون داشته باشید
عذر منو هم بابت نیومدن به وبتون بپذیرید...گرچه شما چندین بار سر زدین و شرمنده ام کردین

بازم تبریک میگم
خوش باشین
فعلااااااا

کاکتوس صورتی گرامی

از احوالپرسی تون تشکر می کنم .... بنده هم سال خوبی رو برای شما و خانواده ی محترمتون آرزومندم.

موفق و پیروز باشید ... درود و دو صد بدرود
ارادتمند حمید

دانایی جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ق.ظ http://danaeee.persianblog.ir/

نوروز باستانی پیشاپیش فرخنده باد..
پر از شادی باشی و امید و آرزوهای دست یافتنی..

دانایی گرامی

بنده هم به سهم خودم برای شما و خانواده ی محترمتون سالی پر از موفقیت و آرامش و شادی، آرزومندم.

موفق باشید ... درود و دو صد بدرود
ارادتمند حمید

sasan جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:04 ب.ظ

سلام،

سال جدید بر شما مبارک باشه. امیدوارم در این سال جدید، یک قدم مثبت به سمت جلو برداریم.

ساسان عزیز

ایشاالله که به این آرزوتون برسید ... بر شما و خانواده ی محترمتون، این سال و همه سال مبارک باد.

موفق و پیروز باشید ... درود و دو صد بدرود
ارادتمند حمید

مصطفی جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:25 ب.ظ

سلام آقا حمید گل

نمیدونم چی بگم؟ چون همه در جواب تبریک شما تبریک گفتند ، اگر من هم بگم سال نو مبارک دیگه خیلی تکراری میشه

پس پیشاپیش 13 بدرت مبارک

آقا مصطفی عزیز

باور کن منم نمیدونم چی بگم ... واسه ی همین منم همینو «گو آنــُم» = میگم که سیزده و شب چله تون مبارکا باد.

موفق و پیروز باشید ... درود و دو صد بدرود
ارادتمند حمید

مژده جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:10 ب.ظ http://mahenodarab.persianblog.ir

منهم سال نو خورشیدی را تبریک می گم و براتون بهترینهارو آرزو دارم... همیشه شاد باشید

مژده خانم گرامی
بنده هم به سهم خودم بهترینها رو در سال نو برای شما و خانواده ی محترمتون آرزومندم.

موفق و پیروز باشید ... درود و دو صد بدرود
ارادتمند حمید

دانایی شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:34 ق.ظ http://danaeee.persianblog.ir/

اگه بخوام رمز نوشته ها رو بدم چطوری میشه اینجا نظر خصوصی داد؟

دانایی گرامی
در سمت راست صفحه ی اصلی ... بعد از معرفی؛ در قسمت «منوی اصلی» از گزینه ی «تماس با من» استفاده کنید.

nader شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:34 ق.ظ http://royayeshirinam

سلام
من هم سال نو را به شماوخانواده محترمتان تبریک گفته و برا تون بهترینها را ارزومندم
شاد باشید و سرفراز

نادرجان
بنده هم به سهم خودم برای شما و خانواده ی محترمتون سالی سرشار از موفقیت و کامیابی آرزو میکنم.

موفق و پیروز باشید ... درود و دو صد بدرود
ارادتمند حمید

شیرین مامان نیما شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:11 ق.ظ http://nima1357.blogfa.com

نو روزتان مبارککککککککککککککککککک

شیرین خانم گرامی
هر روزتان نوروز؛ نوروزتان پیروز ... بهترین ها رو برای شما و خانواده ی محترمتون آرزومندم.

موفق و پیروز باشید ... درود و دو صد بدرود
ارادتمند حمید

مینو شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:25 ق.ظ

سلام
سالی سرشار ازسلامتی وتندرستی و کامیابی را برای شماو خانواده محترمتان آرزومندم
نوروز تان مبارک

مینو خانم گرامی
بنده هم برای شما و خانواده ی محترمتون؛ بهترین ها رو آرزومندم ... همه ی ایامتان مبارک.

موفق و پیروز باشید ... درود و دو صد بدرود
ارادتمند حمید

شهرام شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:46 ق.ظ http://safarnevis.com

سلام و درود
پیشاپیش سال نو را خدمتتان تبریک عرض می کنم و سال خوبی را برای شما آرزو می کنم.
سفر و سلامتی ، سینهای سفره عیدتان ، سفر خوش
ارادتمند شهریار

شهرام جان
بنده هم آرزومندم که بهترینهای عالم، نصیب شما و خانواده ی محترمتون باشه .

موفق و پیروز باشید ... درود و دو صد بدرود
ارادتمند حمید

باباعلی شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ق.ظ http://parsavaghef.blogfa.com

سلام به دوست عزیز و همیشه سبزمون عمو حمید
من هم نوروز باستانی رو به شما و خانواده محترمتون تبریک عرض می کنم و امیدوارم در پناه ایزد یکتا سالیان سال خوش و خرم باشید و هر چقدر که نوروز و نوروزها می گذرند دلهاتان خوش تر و جان هاتان تندرست تر باد . در ضمن من با اجازه شما در پست جدیدم لینکی هم به مطلب قبلیتون در خصوص چهارشنبه سوری دادم ...
همواره شاد و پاینده باشید

بابا علی نازنین
بنده هم بهترین ها رو برای شما و خانواده ی محترمتون آرزودارم و امیدوارم که این سال، سال برآورده شدن همه ی آرزوهاتون باشه.

در مورد لینک کردن نوشته های بنده؛ نه تنها تشکر میکنم بلکه شما اگه چیزی رو قابل به مشارکت گذاشتن بدونید و حتی به اسم خودتون هم اقدام کنید؛ به دیده منت دارم.

موفق و پیروز باشید ... درود و دو صد بدرود
ارادتمند حمید

امیر شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ب.ظ

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال
پیشاپیش حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را ازدرگاه خداوند متعال و سبحان برای جنابعالی و خانواده محترمتان مسئلت مینمایم .

امیرجان
بنده هم به سهم خودم، سالی پر از آرامش و تندرستی و خلاصه یه عالمه چیزای خوب خوب، برای شما و خانواده تون آرزومندم.

موفق و پیروز باشید ... درود و دو صد بدرود
ارادتمند حمید

کوروش یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:50 ب.ظ http://www.korosh7042.com/

... نو بهار آمد وگل سرزد چون عارض یار .... .... ای گل تازه مبارک به تو این تازه بهار

داداش حمید گلم
نوروز باستانی بر شما و خانواده ی محترم
مبارکباد

کورش خان
بی نهایت از حضورتون ممنونم. به همچنین بر شما و خانواده ی گرامی مبارکا باد.

درود و دو صد بدرود ... موفق و پیروز باشید.
ارادتمند حمید

یوسف یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:57 ب.ظ http://y0usef.blogfa.com/

اگه انقد خوبه خوب واسه خودمم بزارم. نه؟

یوسف جان
خیلی خوب بید ... بالاخره هرکسی از یه گوشه اش خوشش میومد و خیلی ها هم از بخش «میترایی» و «هخامنشی» اون تبریک.

طلا خانم یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:49 ب.ظ http://www.talaincanada.blogfa.com

با سلام خدمت اقا حمید گرامی و پوزش از اینکه این چند بار اخیر که بهتون سر زدم وقت نداشتم کامنت بگذارم.الان هم طبق رسم صباحی ها.......(خدا رحمت کنه خسرو شکیبائی رو)
و نوروز هر سال تا چند ساعت دیگه داریم می ریم به پابوس ساحل دریا و ماسه های گرمش که البته الان باید حسابی سرد باشند چون اون طرفها برف امده حسابی.جای شما رو هم خالی می کنم .واستون هر انچه که بهترین هست رو در سال جدید ارزومندم .خوشی و خوشبختی و موفقیت وارامش در کنار خانواده محترمتون و البته عروس نازم
منو از دعای خودتون در لحظه سال تحویل محروم نکنید.
نوروز مبارک

طلا خانم
سفر خوشی رو براتون آرزو می کنم ... ایشاالله که خوش بگذره و سال آینده سالی باشه پر از موفقیت و خبرهای خوب و خاطره های بی نظیر.

موفق و پیروز باشید ... درود و دو صد بدرود
ارادتمند حمید

وحیده مامان پارسا دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:33 ق.ظ http://dinasour.persianblog.ir

تقدیم به دوست عزیز و گرامی که این چند مدت کلی مطلب در مورد مراسم و سنتهای ایرانی ازش یاد گرفتم:
سیب شود رویتان،سرخ و سپید و قشنگ.
سبز شود جانتان سبز و بلند و کمند.
سیر شود کامتان،از کرم کردگار.
سکه شود کارتان،روزیتان بر قرار.
ماهی عمرت بود،پر حرکت ،پر تلاش.
غم بشود سنجدی،رخت ببندد یواش.
پر زحلاوت شود چون سمنو زندگی.
غرق سعادت شود،شیوه این بندگی.
سال نو مبارک
(بر ما ببخشایید اگر سنتی اشتباهی لابلای این ابیات گنجانده شده)

وحیده خانم گرامی

اتفاقن اون سنت اشتباهی (سکه) اگه روانه ی جیب منو شما بشه که خیلی هم خوبه که ... مهم بودنشه.

سروده ی زیبایی بود و ممنونم. بنده هم سال نوی خوبی رو برای شما و خانواده ی محترمتون آرزو میکنم و امیدوارم که به همه ی آرزوهاتون به بهترین شکلی برسید و سال سرنوشت سازی در پیش داشته باشید.

موفق و پیروز باشید ... درود و دو صد بدرود
ارادتمند حمید

سپهر دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:04 ب.ظ

سلام حمید خان
من هم سال خوبی رو برایتان آرزو می کنم و امیدوارم در سال جدید به آرزوهای دست نیافتنی خودتان برسید.
همچنین برای همسرتان و دخترانتان، فرین و فاطمه ، آرزوی بهترین ها را در سال جدید دارم. سال نو رو هم از جانب ما به آن ها تبریک بگید.
در سال جدید شیرین کام و شاداب باشید.

سپهر جان
به نظرت آیکون «یه دسته گـــُل» چه جوریه؟ نه اصلن یه عالمه تشکر؟؟

مهدی سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:33 ق.ظ

بـنام خدای بهار آفرین / بهار آفرین را هزار آفرین

به جمشید و آیین پاکش درود / که نوروز از او مانده در یادبود

آقا حمید گرامی، من هم امیدوارم سال ۷۰۳۴ میترایی آرایی، ۳۷۵۰ زرتشتی، ۲۵۷۱ شاهنشاهی و ۱۳۹۱ خورشیدی برای همه مون پر از خوبی و خوشی باشه.

آقا مهدی عزیز

چقدرررر این نظر نوشته و شعرتون به دلم چسبید ... بر شما و خانواده ی گرامی تان نیز مبارک باد و امیدوارم که سال آینده پر از بهترین ها باشد.

موفق و پیروز باشید ... درود و دو صد بدرود
ارادتمند حمید

یوسف سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:51 ق.ظ http://y0usef.blogfa.com/

آقا پنج ساعت دیگه عیده ها!

ای جیگرتو برم عشقی !!!! به یادتم ... به یادم باش ... دمت گرم

حمید سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:08 ب.ظ http://hamidhaghi.blogsky.com

جلال ذوالفنون در گذشت

قضایی جون خیلی ناراحتم

حقی جان
تسلیت عرض میکنم ... بله ... درست دقایقی قبل از تحویل سال نو، از طریق اطلاع رسانی یکی از مهمانان حاضر در یکی از برنامه های تلویزیونی با خبر شدم ... روحش شاد.

موفق و پیروز باشید ... سال نو مبارک
ارادتمند حمید

زهرا چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:41 ق.ظ http://zaneashegh.blogsky.com

سلام حمید عزیز
منم این عید باستانی رو به شما و خانواده دوست داشتنی تون تبریک می گم و امیدوارم که سالی پر از شادی و موفقیت رو پیش رو داشته باشید.
در مورد پست قبل هم باید بگم خیلی کامل بود و عالی فقط من یه سوال برام پیش اومد اونم این که: جریان آویشن ریختن جلوی در چیه؟
ممنون بابت اطلاعات خوبت.
پایدار باشید

زهرا خانم گرامی
قبل از هرچیز سال نو مبارک و امیدوارم سال خوبی رو شروع کرده باشید. در مورد آویشن ریختن دم درب خونه ها برای خوش آمد گفتن مهمانها شاید بخاطر خوش بودن این دست گیاهان بوده. احتمال میدم که این رسم در اصل سنتیه که از یونانیان وارد ایران شده ... در اصل بخاطر خوشبویی اون بوده و مثلن در اطراف مریضها میسوزوندند تا شیاطین دور بشند و همه جا خوشبو باشه.

موفق و پیروز باشید ... درود و دو صد بدرود
ارادتمند حمید

[ بدون نام ] چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:02 ب.ظ

There is no ideal new year; only the one Christmas you decide to
make as a reflection of your values, desires , affections, traditions
Happy Norooz

هیچ سال نویی ایدآل نخواهد بود مگر اینکه تو تصمیم بگیری اون رو
به بازتابی از ارزش ها، خواسته ها، علاقه ها و قوانین خودت تبدیل کنی .درود بر کسانی که از پاکیشان دوستی آغاز میشود از صداقتشان دوستی ادامه میابد و از وفایشان دوستی پایانی ندارد.
درود به حمید اقای عزیز وخانواده محترمشان.در سال جدید بهترینها رو همراه با موفقیت برایتان ارزومندم.

ژاله ی گرامی
به حدی این نظرنوشته تون عالی بود که حد نداشت و همینطور که میبینید مورد پسند دوستان دیگر هم واقع شده. یه باوری دارم به نام «خرد زرین». به این شکل که هر وقت که درباره ی موردی تردید داشته باشم به اولین کلمه ای که مثلن از رادیو، دهان بچه یا کتاب یا روزنامه یا ... میرسه اعتماد می کنم. خیلی دلم میخواد امسال تلاش کنم که «سالی ایئده آل از بازتاب ارزشها و خواسته ها و علاقه ها و قوانین خودم باشه.» بازم تشکر

جا داره بنده هم موفقیت و سلامتی و آرامش روز افزون شما و خانواده ی محترمتون رو از درگاه خداوند آرزو کنم ... سال نو مبارک و فرخنده باد

درود و دو صد بدرود
ارادتمند حمید

محسن 2009 چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:30 ب.ظ

حمید جان مثل همیشه عالی هستی و عالی و دل نشین نوشتی
من اگر بخواهم تبریک بگم تکراری می شه ؛ پس همه اینهایی که در کامنتهای بالا بود هم از طرف من
داداش گلم شاد و سلامت باشی .

محسن جان
شما همیشه لطف داشته و دارید و بنده مخلص شمام ... بقول بعضی ها«منم همینو گو آنـــُم» = منم همینو میگم. همه ی اونهایی که گفته شد و هزارتا بیشتر.

موفق و پیروز باشید ... درود و دو صد بدرود
ارادتمند حمید

احمد-ا چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:16 ب.ظ

سلام دکتر حمید
نوروز شما هم پیروز

احمد آقا

همه ی ایامتون مبارک .

«ایام می آیند تا بر شما مبارک شوند؛ مبارک شمایید» (مقالات شمس تبریزی)

سال نو فرخنده و مبارک باد
درود و دو صد بدرود
ارادتمند حمید

سپهر چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ب.ظ

سلام حمید خان
شما خودتون و کلامتون مثل دسته گله، دیگه نیاز به آیکون، مایکون نداره. از اینجا روی ماهتون رو می بوسم.
چقدر این کامنت بدون نام که نوشته " ....There is no ideal new year; only the one Christmas you decide to" دلنشین بود. دست نویسندش درد نکنه.
شاد باشید

سپهر جان
شما بیش از حد بنده رو شرمنده میکنید و یه عالمه لطف دارید.
یاحق

ژاله پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:51 ق.ظ

سلام حمید اقا کامنت بدون نام از بنده هست .باعجله کامنت گذاشتم .مادرم در سال جدید ارزوی سلامتی وزندگی پرازموفقیت برایتان کرد وبه وجودتان <هر چند که شمارو ندیده >از فرسنگها دورافتخار می کند .سالی سرشارازموفقیت ارزومندم.

ژاله خانم
متشکرم که شفاف سازی فرمودید ... سلام گرم بنده رو به مادر بزرگوارتون برسونید و دست مبارکش رو از طرف بنده ببوسید ... از اینکه قلب و دل «مادری» در روی زمین به یادم آرزوها داشته؛ بی نهایت احساس غرور و افتخار دارم.

قدرش رو بدونید و بازم تشکر ... بی نهایت تشکر

موفق و پیروز باشید ... درود و دو صد بدرود
ارادتمند حمید

اشرف پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:07 ق.ظ http://yasna1349.blogfa.com

سلام دوست من. سال نو مبارک. با آرزوی بهترین ها برای شما و خانواده محترمتان. شاد و تندرست باشید در پناه خدای مهربان.

اشرف خانم گرامی

سال نوی شما هم مبارک و فرخنده باد. امیدوارم که در سال جدید بهترین ها بر سر راه شما و خانواده ی محترمتون باشه.

موفق و پیروز باشید ... درود و دو صد بدرود
ارادتمند حمید

اعظم جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:15 ق.ظ

به بهاری که هنوز قدمش خیس ونگاهش سرداست
به همان غنچه که باد میکشدنازرخ گرمش را
وبه نوروز سلام...عیدتان مبارک
وبه امیددیدارشمادرامریکا

اعظم خانم گرامی
ضمن عرض خوشامد خدمت شما. آرزو میکنم که در این مکان به شما خوش گذشته باشه و ممنونم که ردی از اسم و نظرتون بعنوان زینت این مکان ثبت فرمودید.

سال نوی شما و خانواده ی محترمتون مبارک و فرخنده و آرزو دارم که به همه ی آرزوهاتون برسید.

موفق و پیروز باشید ... درود و دو صد بدرود
ارادتمند حمید

یوسف شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:17 ق.ظ http://y0usef.blogfa.com/

آقا مطلب جدید ننوشتی مجبوریم هی بیلیم تبریک بگیم آخه
سال نو خیلی مبارک

مهسا یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:23 ب.ظ

سال نو مبارک برای رفتن به امریکا من که اسپانسر ندارم چطور باید بروم ؟

مهسا خانم گرامی

سال نوی شما هم مبارک و امیدوارم که در این مکان به شما خوش گذشته باشه و ممنونم که ردی از اسم و نظرتون برای زینت این مکان ثبت کردید.

در مورد دانشجویی خیلی اطلاعات زیادی ندارم و پیشنهاد می کنم به سایت اپلای ابــُرد (لینک زیر) و یا سایت مهاجرسرا مراجعه کنید و پاسختون بطور دقیق تر جویا بشید.

http://www.applyabroad.org/wiki/index.php/%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C

موفق و پیروز باشید ... درود و دو صد بدرود
ارادتمند حمید

دالاغی سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:24 ب.ظ

آموچی دمت گرم با این متند.
خیلی قشنگ بود ولی خواهشا به فکر تشویق نباش.
ازمون دوری و نمیشه.فقط از این کارا بوکون و اینجا دعات میکنم.
فقط یه مشکلی که هس چند روز پیش یه رفیقام بهم التماس دعا گفت.منم دعاش کردم.چند روز پیش دیدم دستشو بسته.گفتم په چیکار کردی با خودت.گفت هیچی ,فقط خر بم چفتک زد.حالا ایشالاه مال تو ایجوری نیمشه.

دالاغی عزیز
قبل از هرچیز خیلی خیلی خوش اومدی و امیدوارم که بهت خوش گذشته باشه. ممنونم که ردی از اسم و نظرت بعنوان یادگاری و زینت این خونه، به جا گذاشتی ... فقط بعدن نگوی که نظرم چی شدا ... اشتباهی توی بخش نظرات همه نوروزتان پیروز باد نوشته بودی.

بهرحال دادا .... نه من ترا تشویق میکووونم و نه تو منو دعا کن که تا همینجاش بسی بسه

موفق و پیروز باشید ... درود و دو صد بدرود
ارادتمند حمید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد